پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5567
-
الف
+

نظرات بینندگان آی‌فیلم در ارتباط با سوال بخش «دیدگاه شما»

بینندگان آی‌فیلم از میزان توجه کارگردانان سریال‌ها به فرهنگ ایرانی گفتند.

چندی است شبکه آی‌فیلم درباره میزان پرداخت و توجه کارگردانان به آداب و رسوم ایرانی در فیلم‌ها و سریال‌ها، سوالی مطرح کرده است که در این گزارش به نظرات بینندگان در این ارتباط می‌پردازیم.

با توجه به این سوال، نظرات مختلفی از سوی بینندگان به سامانه پیامکی آی‌فیلم به شماره 3000098 ارسال شده است که به چندی از این نظرات اشاره می‌کنیم:

احسان امینی از کرج: در مورد سوال «دیدگاه شما»، به نظر من سریال‌هایی که شما پخش کردید، خصوصاً «پدر سالار» و «مدار صفر درجه» به زیبایی فرهنگ اجتماعی مردم را نشان می‌دهد.

مهران بدیع‌زاده از کردکوی گلستان: به نظر من سریال‌های ایرانی آن طور که باید و شاید به رسوم و آداب کهن و زیبای ایرانی نپرداخته‌اند. زنده شدن و تصویر این آیین در تلویزیون قطعاً آثار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

نازنین از رشت: به نظر من سریال «دنیای شیرین دریا» با اینکه قدیمی است ولی به زیبایی سبک زندگی روستایی ایرانی را نشان داده است. من عاشق این سبک زندگی‌ام.

الهه از شیراز: در رابطه با سوال بخش «دیدگاه شما»، من فکر می‌کنم سبک زندگی ایرانی بسیار متنوع است و سریال‌های ما توانایی پوشش دادن آن را ندارند و سریال‌ها سبکی تقلیدی پیدا کرده‌اند.

زهرا مشكانى: با سلام. به نظر من ایرانی‌ها رسوم بسیار زیبایی در زمینه آداب همسایه‌داری دارند و جا دارد کارگردانان از این آداب زیبا فیلم و مستند تهیه کنند.

نوروزی از قزوین: سلام، ازتون درخواست می‌کنم سریال‌های تاریخی که بیانگر آداب و رسوم ایرانی است، مانند سریال «عیاران»، «تفنگ سر پر» و «پهلوانان نمی‌میرند» را پخش کنید.

افشاريان از تهران: در مورد سوال «ديدگاه شما» به نظر من كارگردان‌ها در همه سريال‌ها و فيلم‌ها، قسمتی را به آداب و رسوم سنتی و ايرانی اختصاص داده‌اند. مثلاً در سريال «يلدا» آصف با آنكه سال‌ها دور از وطن بود و در برگشت اعضاى خانواده با اومخالف بودند، اما با صبوری و درايت همه را جمع كرد و وصيت پدر را اجراكرد.

ربیع‌پور از قائمشهر: برای پاسخ به سوالی که در بخش "دیدگاه شما" مطرح کردید، باید بگویم که به نظر من فیلم و سریال‌های ایرانی تا حدی در به نمایش گذاشتن آداب و رسوم کهن موفق بوده‌اند، اما جا دارد در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

راحله از قم: سریال زیبای «در چشم باد» یکی از سریال‌هایی است که در همه زمینه‌ها آداب و رسوم ایرانی را نشان داده است. پیشنهاد می‌کنم کارگردانان ما هم برای تهیه سریالهایشان بیشتر درباره فرهنگ ایرانی مطالعه کنند.

محمدرضا نادری از تنکابن: به نظرم سریال‌های قدیمی بیشتر به آداب و رسوم ما پرداخته‌اند، سریال‌های جدید بیشتر از فرهنگ غرب تاثیر گرفته‌اند.

حسن صالحی از آبادان: به نظر من سریال‌های ایرانی آن طور که باید و شاید به رسوم و آداب کهن و زیبای ایرانی نپرداخته‌اند. زنده شدن و تصویر این آیین در تلویزیون قطعاً آثار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

سیدفاضل حسینی از دماوند: در ارتباط با سوال «دیدگاه شما» به نظر من سریالی مانند سریال «پایتخت» به خوبی مساله توجه به روزی حلال، دعا و نیایش، توجه به تحکیم خانواده و اکرام به بزرگسالان را به خوبی نشان داده است.

بینندگان عزیز می توانند نظرات خود را به شماره پیامکی 3000098 یا از طریق وبگاه شبکه در بخش «ارتباط با ما» ارسال کنند.

ص.گ / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
پرنیا نظری

میشه لطفاً سریال بچه مهندس رو پخش کنید ممنون

پرنیا نظری

میشه لطفاً سریال بچه مهندس رو پخش کنیم ممنون

یا نیاز کرمانی

لطفا سریال زوج یافردو پخش کنید لطف کنید ساعت نه پخش نکنید باتشکر

اکرادی

لطفا سریال شمعدونی را پخش کنید . درسته که تو lfilm.tv.com گذاشتید اما نت می خواد که بریم اونجا نگاه کنیم ما هم نته اضافی نداریم بدیم فیلم ببینیم چی میشه خب پخش کنید همه طرفدار این سریال اند

امیرحسین دانشمند

من میخواستم از شما خواهش کنم که برنامه ساختمان پزشکان را پخش کنید باتشکر.

رونیکا حرسلاک

لطفا سریال های جدید بیشتر پخش کنیدبابت سریال یاداشت های یک زن خانه دار بسیار ممنون

رضا کردکانه

پایتخت, به دنبال گنج,بهتاش در حال امتحانات ورود به نظام و جوگیری خاص خودش,,,,بعد از لو رفتن دارو دسته پایتخت به زندان میفتن و اینبار پایتخت در راه فرار از زندان,,, البته این زندان میتونه تو کشور های خارجی هم باشه,,,, بهتاش اوایل مشکل ساز میشه واسه همه بعد با پیشنهاد یه بخش مهم از گنج همکاری میکنه, که باعث بد بخت شدنش میشه

حسن تاری

با سلام و سپاسگذاری از تمام گروه های شبکه ifilm به نظر من در فیلم پایتخت 6 اگر همه فیلم و به قسمت مبارزه با داعشی ها که ماجراجویی بسیار عالی و جذاب داره و فیلم خیلی هیجان انگیز میشه فکر می کنم همه پسند کنند چون همراه با هیجان خنده هم داره اگه این موضوع باشه صد در صد فیلم برنده میشه مثلا در فیلم قبلی از گرسنگی داشتن یه مرغ و دنبال می کردن با وجود ترس خنده هم داشت

سعید انارکی

باسلام خسته نباشید میخواستم صمیمانه تقاضا کنم از گذاردن فیلم های بی محتوی پبی کیفیت مثل قصه های پهلوان که. فکر میکنم خودتان هم اصلا تمایلی به دیدنش که اجبارا در پخش می بینید نداشته باشید ودومین سریال بسیار ضعیف لایق دریافت. زرشک با هسته ودم میباشد ، واقعا منت بر سر ما تماشگر آی فیلم گذارده واین دوسریال را به زباله دان تاریخ بریزید ، صادقاته متشکرم.

لمعه دشت

باسلام بنظرم سریالی هایی همچون بانوی عمارت پخش نشود بهتره ؛چون در کشور عزیزماایران بذل بخشش از دوره قاجاریه خصوصاحکومت شاهان اواخری ها(مظفراادین شاه ناصرالدین شاه و..شروع شده وماایرانی دلخوشی از دوره قاجار ندیدیم.

محمدی

سریال (لحظه گرگ و میش)یکی از بهترین سریال های پارسال بود که از شبکه سه پخش شد این سریال بعد از بانوی عمارت پخش شد اما شما پخش نکردید از شما خواهشمندم که این سریال را پخش کنید مطمئنا کسانی که ای فیلم را میبینند هم از این سریال خوششان می اید

نرگس زراعتكار

سلام به نظر من سريال بچه هاى نسبتن بد وستايش و متهم گريخ بهترين سريال هاى ماه رمضان در شبكه ى اى فيلم بودند

حسین حیدری

با سلام خدمت دوستان گرامی به خاطر پخش سریال ستایش ۳خیلی خیلی ممنونم چون من تا حالا ستایش ۳رو ندیدم با تشکر فراوان

بهنام پیروج

سلام ۴ یوسف پیامبر بخش کنید بهنام پیروج هستم از استان اردبیل

محمدرضا پرهیزگار

لطفا سریال. برره را بخش کنید با تشکر

مینا. کریمی

من. دوست دارم سریال. حضرت یوسف را پخش کنید ممنون از شبکه خوبتان خدا حافظ

مینا کریمی

من هم می گویم که سریالی مانند پیامبر ها را پخش کنید بهتره . ممنونم از شبکه خوبتان

کاربر مهمان

سلام خسته نباشی اقایرشخ زاده من وچهارت ازدوستم چهاربارسوال درست جواب دادم ولی هیچ وقت برنده نشدم ازاین بابت خیلی نارحتم

زهره نخعی

سلام میشه بعد از فیلم ستایش فیلم ۳ در چهار بزارین خواهش میکنم بذارین

زهره نخعی

سلام میشه بعد از فیلیم ستایش فیلم ۳در چهار بزارین

عاطفه عسکرپور از رابر کرمان

با سلام و خسته نباشید خدمت آی فیلمی های عزیز لطفاً سریال ستایش را تا سری سوم پخش کنید و بعد از سریال ستایش سریال مجموعه بچه مهندس را تا سری سوم پخش کنید من خیلی دوست دارم که بچه مهندس را پخش کنید لطفاً فیلم آب پریارا هم پخش کنید لطفا فیلم یوسف پیامبر رو هم پخش کنید و از شما درخواست فیلم های جدید را دارم و می خواهم که فیلم سینمایی های جدیدی مانند لاتاری و آینه بغل و مطرب و فیلمهای سینمایی جدید رو پخش کنید خیلی ممنون و تشکر از شما

حمیدرضا سلیمانی

باسلام میخواستم که سریال های شیک های برره وهمه ی فصل پایتخت را پخش کنید با تشکر

حورا حاصلی از مهران

سلام.من در سوال«دیدگاه»به نظرم خانم«مرجانه گلچین»هم در سریال های طنز خوب بازی می کند و هم در سریال های جدی اما در سوال«دیدگاه»بعدی من به خانم«مهراوه شریفی نیا»و«آزیتا حاجیان»رأی می دهم.

کاربر مهمان

سلام من در نظرسنجی سریال کیمیا به بازی خوب خانم مهراوه شریفی نیا رای میدهم

یلدا قجر

من فیلم های قدیمی را بیشتر دوست داشتم چون بیشتر خانواده ها باهم صمیمی بودند

مینا

من هم موافقم خیلی در سریالهای ایرانی به آداب و رسوم ما پرداخته نشده است

ناهید میلانی

من سریالها ی قدیمی رو دوست دارم چون در آن زمان تمام بازیگران با آداب و رسوم ایرانی آشنا بودند و طبیعی بازی می کردند. به نظرم بازیگران جدیدی اصلا این رسوم را نمی شناسند.

سینا

به نظر من سریالهای ایرانی فقط در این زمینه تونستن خوب عمل کنن.

الهه

جالب بود... تا حالا از این نظر به سریالها توجه نکرده بودم

مژده

منم با راحله خانم از قم موافق سریال در چشم باد واقعا عالی بود و فرهنگ ایران را به خوبی نشان داد

کاربر مهمان

دنیای شیرین دریا خیلی خوبه

سوگند نعمتی

برای محرم سریال مختار نامه را پخش کنید

صدف از شیراز

به نظر من بهترین سریال ماه رمضان پایتخت است . این سریال با بازی آقای علیرضا خمسه خیلی خوب شده. سریال پایتخت سریالی آموزنده است که انسان باید در هر موموارد سختی هم خدا را شکر کند . پایتخت عالیه.............

یگانه از شیراز

سریال پایتخت عالیه